جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران

حوزه/ عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با انتقاد از تصمیات ستاد کرونا، گفت: اگر چه باید به عنوان اطاعت از مقام معظم رهبری تابع نظرات ستاد ملی کرونا باشیم، ولی برخی تصمیمات این ستاد را غیر قابل دفاع و غیر قابل توجیه می دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام محسن محمودی، در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در خصوص برگزاری جلسات هماهنگی اظهار داشت: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و هرچه از عمر انقلاب می گذرد این حرکت الهی بالنده تر و باشکوهتر شده است. یاد آوری این روزهای تاریخی و سرنوشت ساز یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است و هر کس در برابر این مناسبتهای مهم انقلاب مانع تراشی کند باید در پیشگاه خدا وخلق پاسخگو باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: علیرغم شرایط کرونایی و لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی می توان برای بزرگداشت ایام الله برنامه ریزی دقیق داد. اگر چه ما به عنوان اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تابع نظرات ستاد ملی کرونا بوده ایم، ولی برخی تصمیمات این ستاد را غیر قابل دفاع و غیر قابل توجیه می باشد.

وی ادامه داد: مناسبت های مهم دهه بصیرت از جمله حماسه تاریخی ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم عزیز و چهلم شهادت شهید فخری زاده را در پیش رو داریم و باید برای بزرگداشت این ایام برنامه های مناسب را برنامه ریزی کرد. لذا کارگروه های دهه فجر با تشکیل جلسات و جمع بندی برنامه ها آماده گرامیداشت ایام الله دهه فجر شوند.

گفتنی است، ۲۵ کارگروه در استان تهران پیگیر برنامه ریزی جهت بزرگداشت ۴۲  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha