جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محسن محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مراسم یوم الله نهم دی را از جمله رویدادهای مهم در حفاظت از انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان ورامین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم پیش رو تا پایان سال در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران برگزار شد.

حجه الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه گفت: در ۱۳ آبان تمام شرایط و هماهنگی ها صورت گرفته بود ولی ستاد ملی کرونا با انجام این مناسبت ملی مخالفت کرد و ما مطیع امر رهبری معظم در خصوص همکاری با این ستاد هستیم.

وی گفت: از نحوه اعلام ستاد کرونا به شدت گله مندیم و جا داشت در ایران اسلامی با توجه به اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) مراسم میدانی ۱۳ آبان انجام می شد، که جای بحث و تأمل دارد.

حجت الاسلام محمودی به مناسبت های پیش رو تا پایان سال اشاره داشت و گفت: یاد و خاطره سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و در طول سال همه مناسبت ها با نام و یاد ایشان مزین بود اما در سالگرد شهادت این بزرگوار باید بصورت ویژه همه پای کار بیایند.

وی ادامه داد: مراسم یوم الله نهم دی از جمله رویدادهای مهم در حفاظت از انقلاب است و این روز و بررسی ابعاد شکل گیری آن باید گرامی و تبیین گردد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران به نقش ویژه مردم شهرستان ورامین در نهم و دهم دی ماه سال ۸۸ اشاره داشت و بیان کرد: در فتنه سال ۸۸ همه کشور بر علیه فتنه گران به پا خاستند اما به گواه بزرگان و حتی دشمنان نقش مردم ورامین بخاطر پیاده روی از شهر خودشان و حضور کفن پوش مقابل بیت مقام معظم رهبری و اعلام تجدید بیعت و مقابله با فتنه گران مانند نگین انگشتر در این رویداد بزرگ درخشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: توقع داریم در نهم دی مراسم میدانی با رعایت دستورات بهداشتی داشته باشیم و برخورد ۱۳ آبان تکرار نگردد.

وی ادامه داد: الان فعالیت در حوزه فضای مجازی یک ضرورت و واجب است، ولی قطعا برنامه میدانی باید پیش بینی شود  و همه دلسوزان بدانند نباید علم و پرچم مناسبت های انقلاب روی زمین بماند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین تعطیلی مناسبت ها و برنامه های مذهبی را مایه تاسف دانست و تصریح کرد: اگر تجمع میدانی، نماز جمعه، راهپیمایی و هیئت تعطیل است، ابزار تبلیغی و فرهنگی با شیوه های نوین و به روز به همگان با پیام آنها منتقل شود و از صاحبنظران می خواهیم شیوه های جدید خود را در این رابطه اعلام کنند.

حجت الاسلام محمودی در پایان به یک رویداد بزرگ و تاریخی شهر ورامین در دهم دی ماه سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و گفت: در دی ماه سال ۱۳۵۷ در خیابان شهدا سه جوان مدافع اسلام و حقانیت در مقابل ظلم شاهنشاهی علیه مردم، در تظاهرات مردمی شهید شدند و دهم دی و سالگرد شهادت سه شهید ورامینی نیز جزء برنامه های مهم است و باید گرامی داشته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha