شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اختتامیه رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل با انتخاب نفرات برتر پایان یافت / انتخاب نفرات برتر رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل

حوزه/ دبیر رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل گفت: باید از ظرفیت های غنی ایده پردازی جوانان انقلابی در جهت پیاده سازی و عملیاتی کردن محتوای غنی انقلاب اسلامی حداکثر بهره برداری را انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام رحمانی خلیلی، دبیر رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در اختتامیه این رویداد با بیان این مطلب که در راستای ایده پردازی در بین جوانان انقلابی و جهادی عرصه علم و دانش، ایده های فکری خوبی نهفته است، اظهار داشت: باید در جهت حمایت از این افراد گام های جدی برداشته شود.

وی افزود: در همین راستا مدرسه راهبری علم و عمل با فراخوان «رویداد ایده پردازی صبح» با موضوع تقریب مذاهب اسلامی فراخوانی را ترتیب داد که در این فراخوان ۶۰ ایده از حوزه های علمیه تهران، قم و برخی از استان های دیگر به دبیرخانه رویداد ایده پردازی صبح واصل شد و در ارزیابی اولیه ۳۰ ایده با کسب امتیاز انتخاب و وارد مرحله دوم شدند.

دبیر رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در مرحله دوم ۳۰ ایده منتخب توسط گروه داوری مورد ارزیابی قرار گرفت که ۱۵ ایده انتخاب و برای ارائه طرح خود به مرحله پایانی هدایت شدند. مرحله نهایی این رویداد ایده پردازی در مدرسه علم و عمل بدلیل شرایط موجود بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد که در نهایت پنج ایده انتخاب و جایزه ویژه به طراحان این ایده‌ها اعطاء شد.

وی بیان داشت: از افرادی که ایده های آن ها برگزیده شده است برای عملیاتی کردن و پیاده سازی ایده خود در عرصه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی که یکی از میزهای تخصصی مدرسه راهبری علم و عمل است استفاده خواهد شد؛ سعی مجموعه بر این است که از افراد ایده پرداز در راستای ایده پردازی و پیاده سازی، حمایت های لازم به عمل آید.

حجت الاسلام خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: از ۱۵ نفری که ایده آنها به مرحله پایانی راه یافته بود و طرح خود را ارائه دادند نیز با اعطای هدیه ای تقدیر صورت گرفت.      

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha