جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران

حوزه/ در سومین نشست مدرسه راهبری علم و عمل تهران ضرورت جهت گیری تخصصی از موضوعات راهبردی در مسیر تحول حوزه عنوان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام احسان بخش، در سومین نشست مشترک با مدیران و مسئولان مدرسه راهبری علم و عمل که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و هفته بسیج، اظهار داشت: باید بر مسائلی از قبیل، مشخص بودن سطح ماموریت ها، استعدادسنجی طلاب تاکید داشت.

معاون تبلیغ  حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: می توان در این زمینه با برگزاری رویداد ایده پردازی قوی در سال اقدام کرد تا ارزیابی ها به صورت دقیق و مستمر صورت بگیرد.

حجت الاسلام طبیبی، مدیر مدرسه راهبری علم و عمل، نیز در این جلسه، گفت: می توان همکاری های فی مابین را در سه بخش احیای هویت حوزه تهران، مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همایشی با نام «نقش حوزه علمیه تهران در پیروزی انقلاب اسلامی» در دهه فجر را برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به نقش طلاب در راهبری جریان های اجتماعی، افزود: نقش طلاب در راهبری جریان های اجتماعی در طول تاریخ و احیای هویت حوزه تهران بسیار اثر بخش است.

مدیر مدرسه راهبری علم و عمل ادامه داد: موضوع مقاومت یکی از پروژه های اصلی مدرسه علم و عمل است و بر همین مبنا تشکیل میزهای تخصصی از اهداف این مدرسه است.

حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران هم با حضور در این جلسه، در خصوص جهت گیری های تخصصی، اظهار داشت: موضوع جهت گیری تخصصی از موضوعات راهبردی در مسیر تحول حوزه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha