شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وبینار

حوزه/ وبینار تخصصی «مداخلات تخصصی با رویکرد خانواده محور در کار با زنان تحت خشونت خانگی» به همت جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) و سازمان بهزیستی کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، وبینار تخصصی «مداخلات تخصصی با رویکرد خانواده محور در کار با زنان تحت خشونت خانگی» با همکاری جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)، سازمان بهزیستی کشور، انجمن ازدواج و خانواده و مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می شود.

براساس آمار سازمان ملل از هر سه زن، یک زن در جهان در طول زندگی خود به نحوی مورد خشونت فیزیکی و جنسی قرار می گیرد.

سازمان ملل متحد ۲۵ نوامبر را به عنوان روز جهانی «رفع خشونت علیه زنان» و یادآوری عزم همگانی برای مبارزه با «خشونت علیه زنان» برگزیده شده است.

سازمان ملل متحد خشونت علیه زنان را مسئله‌ای جهانی می داند  و دولت ها، سازمان های بین المللی، سازمان های غیردولتی و «ان .جی .اوها» را فراخوانده است که در این روز به اطلاع رسانی و آموزش برای رفع خشونت علیه زنان بپردازند.

در همین راستا جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) و سازمان بهزیستی کشور در نظر دارند در وبینار تخصصی با حضور دکتر حبیب اله مسعودی فرید معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دکتر طیبه سیاوشی مشاور معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده و دکتر سعیده هادی رئیس انجمن ازدواج و خانواده کشور مسئله زنان تحت خشونت خانگی را بررسی کند.

این وبینار تخصصی روز سه شنبه ۴ آذرماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق لینک htpp:/alzahra.acecr.ac.ir/fa/page/4986 برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیده زهرا صادقی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    حضور در کلاس