پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه امام جمعه ورامین و مسئولان شهر داری

حوزه/ جلسه کارگروه فضاسازی و مدیریت شهری دهه فجر ورامین با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه کارگروه فضاسازی و مدیریت شهری دهه فجر ورامین، اظهار داشت: امسال شیوع ویروس کرونا، مراسم و برنامه های انقلاب را تحت تاثیر قرار داده است و باید به دنبال کار جدیدی باشیم. حتما باید کار میدانی صورت گیرد چرا که کار میدانی، بدل و جایگزین ندارد. می توان بخشی از خلأ کار میدانی را با تبلیغات محیطی جبران کرد و مجموعه شهرداری یکی از بازوان مراسم ملی و مذهبی در شهرستان ورامین است.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: ورامین از دیرباز در دینداری و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی سرآمد بوده و این ویژگی ممتاز شهرستان ورامین از  پیش انقلاب  و بعد از انقلاب بوده است که باید این ویژگی ارزشمند را حفظ کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص تشکیل اتاق فکر برای مراسم و برنامه های فرهنگی شهرستان، اظهار کرد: باید با حضور صاحب نظران و طراحان، اتاق فکر مشورتی تشکیل گردد. انتظار این است که اگر پیشنهادی مطرح می گردد باید عملیاتی شود و بدانیم که دشمن حوزه فرهنگ را نشانه گرفته است و نباید از این موضوع غافل شد.

وی در پایان با تشکر مسئولان شهری و دست اندرکاران ساخت مستندی با موضوع معرفی شهر ورامین، بیان داشت: پخش مستند جاذبه های شهرستان ورامین از شبکه مستند سیما و بازسازی مسجد جامع و اطراف آن از اقدامات خوب شهرداری ورامین بوده است.

حسین دهقان شهردار ورامین نیز در این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت خواهد بود به همین خاطر موضوع تبلیغات و تزئینات شهری در ایام الله دهه بصیرت و دهه فجر بسیار مهم بوده که در این راستا مجموعه شهرداری، طرح هایی را پیش بینی کرده که در زمان مقتضی عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم فضاسازی شهر ورامین در مراسم و برنامه های ملی و انقلابی که در تهران و کشور نمونه است در برگزاری مراسم دهه بصیرت و دهه فجر با کار جهادی ایده آل شود.

دهقان در پایان اظهار کرد: پیشنهاد تشکیل کار گروه فرهنگی در فضاسازی شهری داده شده که از نخبگان و دلسوزان عرصه فرهنگ در این کارگروه استفاده خواهد شد تا تصمیمات بهتری در حوزه تزیینات و فضاسازی شهری گرفته شود.  

سید رضا احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر ورامین نیز در این جلسه گفت: تاثیر فضای مجازی خوب است، اما در کنار کار میدانی، تاثیر دارد و باید در حوزه مراسم به دنبال اقدامات خلاقانه و جدید در تبلیغات باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha