جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مزار شهیدان رجایی و باهنر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهریور ماه یادآور شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقین کوردل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح سه شنبه با اشاره به جنایات منافقین در شهریور ماه، طی سخنانی بیان کرد: آنان فکر کردند با شهادت شهیدان رجایی و باهنر می توانند با راه و اندیشه آنان مبارزه کنند در حالی که شهادت این دو شهید آنان را برای همیشه ماندگار ساخت.

وی زنده نگهداشتن یاد وخاطره این دو شهید را به عنوان الگوی دولتمردان دولت علوی یک وظیفه دینی وانقلابی دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: البته شهریورماه ماهی است که در آن تعدادی از بهترین ها به دست منافقین و مزدوران استکبار به شهادت رسیدند که از جمله آنان آیات مدنی و قدوسی، شهیدان لاجوردی، اندرزگو، عراقی و فرزندش حسام و دستجردی هستند که شهادت هر کدام از این یاران صدیق اسلام و امام افشاگر چهره نفاق و طاغوت است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: به منظور بزرگداشت شهیدان هشتم شهریور و شهدای شهریور ماه مراسم ویژه ای با رعایت ضوابط بهداشتی  عصر روز پنجشنبه در بهشت زهرا(س) برگزار و سپس مزار شهدا گلباران خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: در این مراسم از بیانات حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران استفاده خواهد شد.

وی تجلیل از شهدا در نقاطی که نماز جمعه اقامه می شود، فضاسازی شهری و تبلیغی، گرامیداشت شهدا در مجالس حسینی و فضای مجازی را از دیگر برنامه های این ایام دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha