چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رجایی و باهنر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر درس ساده‌زیستی و خدمت صادقانه را به ما آموختند، گفت: ما باید به تبعیت از این دو شهید عزیز تمام تلاشمان را برای اعتلای اسلام و خدمت صادقانه به مردم به‌کار گیریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد داداش زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت «هفته دولت» و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: مسئولان باید با بهره گیری از رفتار این دو شهید بزرگوار و با تلاش و کوشش در راه اعتلای میهن اسلامیمان، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم شریف و فهیم کشورمان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی خدمت برای رضای خدا را از شاخصه های مهم این دو شهید بزرگوار عنوان و ادامه داد: البته هرچند این عزیزان بعد از پیروزی انقلاب زندگی طولانی نداشتند اما در همین مدت اندک نیز در مسیر اعتلای نظام همچنین اهداف والای انقلاب و خدمتگذاری برای انقلاب و امام راحل حرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: خدمت صادقانه به مردم پیوسته از دغدغه های مقام معظم رهبری است، ما باید هوشیار باشیم و در راستای نیل به فرمایشات رهبری کوشاتر از قبل باشیم تا ضمن عمران و آبادانی کشورمان توطئه های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.

وی بیان داشت: آنچه در هفته دولت به‌عنوان میثاق دولت مطرح می‌شود پیمودن راه شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان اسوه های خدمتگذاری، خدمت بی منت و صادقانه است.

حجت‌الاسلام داداش زاده تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر با ساده زیستی و خدمت صادقانه خود می توانند بهترین الگو برای دولتمردان و مسئولین کشور باشند. با اینکه عمر دولت این شهیدان بزرگوار بسیار کوتاه بود ولی با مطالعه و دقت در اعمال و رفتار آن عزیزان حتی در این مدت کم نیز شامل نقاط مهمی است که می تواند بهترین الگو برای تک تک ما مسئولین باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha