جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید محسن محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ترور و شهادت شخصیت های بزرگ در شهریورماه، تنها بخشی از جنایات منافقین محسوب می شود که باید برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم ۸ شهریورماه که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه ها برگزار شد، طی سخنانی فاجعه دردناک ۸ شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: باید ضمن معرفی این شهدا به نسل جوان به عنوان بهترین الگوهای مدیریتی در نظام اسلامی، با استفاده از این فرصت ها جریان نفوذ را رسوا و افشا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: از آنجایی که در شهریورماه چهره های ارزشمندی مانند شهیدان اندرزگو، لاجوردی، سرتیپ دستجردی، عراقی و فرزندش حسام، آیات شهید مدنی و قدوسی نیز به دست رژیم منحوس طاغوت و منافقین مزدور به شهادت رسیدند، در هفته ۸ شهریور از این شهدا نیز یادی خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی گفت: شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی مسئولان کشور در عرصه خدمت رسانی به مردم باشند؛ مراسم هفته گرامیداشت ۸ شهریورماه در ۲ قالب فضای مجازی و فضای محرم برگزار می شود.

محمودی خاطرنشان کرد: تقارن هشتم شهریورماه با ماه محرم یک فرصت کم نظیر است، تندیس همسر شهید اندرزگو در ورامین به عنوان یک الگوی کم نظیر برای بانوان ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: ترور و شهادت شخصیت های بزرگ در شهریور ماه، تنها بخشی از جنایات منافقین محسوب می شود که باید برای مردم بازگو گردد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: فضای مجازی بسیار مهم و حساس است، باید به صورت جهادی در فضای مجازی فعالیت کنیم، مدیران بروز باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، درج جملات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره شهیدان رجایی و باهنر در سربرگ مکاتبات اداری، تیزر های تبلیغاتی در خصوص شهیدان رجایی و باهنر در فضای مجازی، پویش نصب پرچم مشکی در درب هر منزل و... در این هفته انجام می شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تصاویر شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دیگر در هیئات مذهبی نصب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha