پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اساتید بسیجی حوزه علمیه تهران

حوزه/ همزمان در واپسین روزهای ماه ذی الحجه، در مراسم بزرگداشتی با حضور مسئولان و فضلای حوزه علمیه تهران و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی و رئیس بسیج اساتید حوزه علمیه استان از هفت نفر اساتید بسیجی برتر در عرصه خدمت رسانی جهادی در موج اول کرونا تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت هفت نفر از اساتید بسیجی برتر در عرصه خدمت رسانی جهادی کرونا با بیان آیاتی از کلام الله مجید در اهمیت مباهله و مقام مولای موتقیان علی بن ابیطالب (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت، ولایت امیرالمومنین علیه السلام را همیشگی و تا روز قیامت از جانب خدای متعال دانست.

رئیس بسیج اساتید حوزه علمیه تهران جایگاه ولایت فقیه را ادامه ولایت امیرالمومنین علیه السلام و مخالفت با ولایت فقیه را مخالفت با ولایت اهل بیت علیهم السلام بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی حضور اساتید حوزه علمیه در زمان اوج کرونا در کنار مردم را یک عمل قهرمانانه و مهم دانست و فعالیت در طرح مواسات و همدلی را از شاخصه های جهاد عنوان کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مجید بیک زاده، معاون آموزش بسیج اساتید تهران نیز ضمن گزارشی از عملکرد اساتید بسیجی حوزه علمیه تهران در موج اول کرونا به فعالیت های جهادی اساتید بسیجی حوزه تهران در طرح مواسات و همدلی  اشاره و فعالیتهای پژوهشی و پاسخ به شبهات پیرامون ویروس منحوس کرونا را نیز بخشی از فعالیت های انجام شده در موج اول کرونا عنوان و به ادامه این  فعالیت ها توسط اساتید بسیجی حوزه اشاره کرد.

در پایان این مراسم به هفت نفر از اساتید بسیجی برتر در طرح مواسات و همدلی لوح تقدیر و یادبودی توسط حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اهدا گردید.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha