پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
متحدہ عرب امارات و اسرائیل

حوزه/ اتحادیه جهانی زنان مسلمان با انتشار بیانیه ای توافق امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اتحادیه جهانی زنان مسلمان در محکومیت توافق امارات و رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کردند که متن آن به این شرح است:

تاریخ شما را با مواضعتان قضاوت خواهد کرد نه نماز و روزه‌ای که خوانده‌اید؟

امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

اعضای محترم وابسته و پیوسته اتحادیه جهانی زنان مسلمان و آزادگان جهان

ائتلاف شوم امارات متحده عربی با اسرائیل غاصب با تلاش‌ها و میانجی‌گیری‌های امریکای استکباری، برگ سیاه دیگری بر چهره برخی حکام عربی بود - حکامی به نام حکام کشورهای اسلامی ولی ماهیتاً عِبری- چه ننگین است استعمار شهر و کشوری ولی چه ننگین‌تر است استعمار ذهنی و فکری. حاکم خود فروخته عبری اماراتی با قصد تست کشورهای عریق اسلامی و با هدف قبح شکنی و زدن خنجر از پشت به آرمان‌های فلسطینی، محور وحدت و مقاومت را نشانه گرفته است؛

اما آیا پذیرش رژیم صهیونیستی توسط مصرکه ادعای رهبری جهان عرب را داشت، از مشکلات امنیتی اسرائیل کاست؟!

آیا توافق وادی عربه با اردن در سال ۱۹۹۴، کمکی به اسرائیل در جهت مشروعیتش نمود؟

آیا توافقات اسلو در سال ۱۹۹۳، غزه، اریحا و ... با فلسطینیان، معضلات متعدد اسرائیل غاصب را مرتفع ساخت که توافق اخیر با امارات حلاّل مشکلات بنیادین رژیم منحوس صهیونیستی باشد؟!

آیا ترامپ با تمسک به این ترفندها حتی به قیمت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر، مشکلات بنیادین استکباری امریکا را مرتفع خواهد ساخت؟

رخداد اخیر، تحولی راهبردی در غرب آسیا نیست اما یک اشتباه استراتژیک از سوی ابوظبی است چون ماهیت برخی از حکام خود فروخته عربی نزد خود اعراب را رسماً افشا کرده و سبب پیوستگی و تقویت بیشتر محور مقاومت فلسطینی است -که خواهان مقابله با رژیم صهیونیستی هستند- و البته نمایشی از عزت، استقلال و شرف برخی از کشورهای عربی و اسلامی است که موضع مخالف خود را از این ائتلاف ننگین اعلام کردند.

در صورت موافقت با بیانیه فوق، لطفا نام و امضای خود را مرقوم و به دیگر آزادگان جهان اطلاع رسانی فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha