جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصفایی

 حوزه / حجت الاسلام مصطفایی گفت: روابط کامل و علنی میان امارات و رژیم صهیونیستی نشان می دهد که حکام امارات خودشان را در کنار رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیده و این همان چیزی است که همدستی آنان و کنار گذاشتن مسئله اول جهان اسلام، آنها را رسوا می کند.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به توافق امارات با رژیم صهیونستی گفت: این اقدام یقیناً آینده خاورمیانه را که اکنون دچار موقعیتی دشوار و متزلزل است، دستخوش تغییرات عمیقی خواهد کرد.

وی افزود: امارات روابط پشت پرده ‌ای در گذشته با رژیم صهیونیستی اسرائیل داشت و امروز این روابط علنی شده و بن زاید به عنوان مهندس این اقدام که شخصیتی محبوب نبود، اکنون تبدیل به شخصیتی منفور شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین عنوان کرد: سیاست های اسرائیل نشان می دهد که توافق آنها با امارات یا هر کشور دیگری عربی هیچ تضمینی برای آینده کرانه باختری ایجاد نمی کند.

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد: روابط کامل و علنی میان امارات و رژیم صهیونیستی نشان می دهد که حکام امارات خودشان را در کنار رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیده و این همان چیزی است که همدستی آنان و کنار گذاشتن مسئله اول جهان اسلام، آنها را رسوا می کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، عنوان کرد: این جنایات در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر تحقق یافته که نه تنها حقی برای مظلومان قائل نشده اند، بلکه دستان نحسشان به خون های به ناحق ریخته آلوده است.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که ظلم های کنونی و مصیبت های وارده بر جهان اسلام تحت حمایت استعمار جهانی و دولت تروریست آمریکاست که با همکاری نظام های منطقه ای انجام می گیرد. البته این قول صادق است که ان شاء الله در موقعیتی مناسب انتقام همه این دردها را از آمریکا خواهیم گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha