جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه ماه محرم برای ولی شناسان بیعت مجدد با حجت خداست، گفت: گرچه از لحاظ زمانی از واقعه عاشورا فاصله گرفته ایم، لکن انتظار همراه با معرفت و تبعیت از ولایت فقیه در حقیقت حضور در اردوگاه سپاه حسینی(ع) است.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با تسلیت فرا رسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر، اظهار داشت: ماه عزای سیدالشهدا(ع) برای عاشقان اهل معرفت مانند رمضان المبارک است که دلها را با غیرت و بصیرت دینی جلا می دهد.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل برگرفته از قیام سرنوشت ساز عاشورا بود که با تمامی انقلاب های قرن بیستم متفاوت و باعث فروریختن هیمنۀ پوشالی استکبار جهانی شد.

وی تصریح کرد: نهضت سرخ حسینی(ع) و انتظار سبز مهدویت دو بالی هستند که به اعتراف تئوریسین های اندیشه لیبرالی، موتور محرکۀ مکتب تشیع است.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: آنچه دشمنان دین خدا را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناامید کرده و به آن دسترسی پیدا نمی کنند، عدم فهم عمیق و درک درست از اعتقادات و پایبندی شیعیان به مکتب انسان ساز اهل بیت(ع) است.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه ماه محرم برای ولی شناسان بیعت مجدد با حجت خداست، ادامه داد: گرچه از لحاظ زمانی از واقعه عاشورا فاصله گرفته ایم، لکن انتظار همراه با معرفت و تبعیت از ولایت فقیه در حقیقت حضور در اردوگاه سپاه حسینی(ع) است.

حجت الاسلام خاص امیری ظهار کرد: از آنجا که انقلاب اسلامی تحقق آرزوی تمام انبیاء و حضرات معصومین(ع) بوده که در فکر و اندیشه امام راحل تبلور پیدا کرد و در مقابل ظلم ظالمان و دسیسۀ استعمار و استکبار قد علم کرده و می رود تا نظم نوین جهانی را طراحی کند.

حجت الاسلام خاص امیری خاطر نشان کرد: مکتب عاشورا به ما آموخت که هرگاه ندای « هل من ناصر» امام زمان خویش را شنیدیم به یاریش بشتابیم و امروز هم ولایت فقیه به عنوان جانشین برحق امام عصر(عج) و ناخدای کشتی نجات در دنیا به دنبال زمینه سازی برای ظهور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha