جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب با تاکید بر این که حضور نفتکش های ایرانی در ونزوئلا محصول اقتدار موشکی است نه مذاکره برجامی، تصریح کرد: تحریم ها با روحیه انقلابی جوانان دانشمند و مدیریت جهادی، به فرصتی در مسیر پیشرفت و رسیدن به تمدن اسلامی تبدیل شد.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه با اشاره به اینکه اقتدار موشکی ایران، نفتکش ها را روانه اقیانوس اطلس کرد، اظهار داشت: خبر «نفتکش های ایرانی در حال انتقال محموله بزرگ بنزین به سمت ونزوئلا»، هیبت پوشالی آمریکا را فرو ریخت.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: در عین حالی که تحریم هر دو کشور ایران و ونزوئلا توسط آمریکا صورت گرفته، اما حرکت نفتکش های ایرانی به سمت مقصد، باور جهانیان را نسبت به فروپاشی هیمنۀ شیطان بزرگ اثبات کرد.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: به رغم اینکه گفتند «دنیای فردا، دنیای گفتمان هاست، نه موشک ها«، اما به خاک مالیدن پوزه شیطان بزرگ، ثمره گفتمان برجامی نبود، بلکه محصول اقتدار موشکی است.

حجت الاسلام خاص امیری یادآور شد: همکاری های ایران و ونزوئلا در شرایط تحریم شدید هر دو کشور، نشان از شکست راهبرد آمریکا برای تسلیم کردن ۲ کشور بزرگ صاحب انرژی در دنیاست.

امام جمعه گیلانغرب خاطر نشان کرد: آنچه ایران اسلامی را در برابر دنیای کفر به سرکردگی شیطان بزرگ مقاوم کرد، حمایت بی دریغ رهبری حکیم از صنعت و تکنولوژی بومی، همچنین شرکتهای دانش بنیان که در شرایط تحریم شدید، توان حمایت از متحدان خود را پیدا کردند.

وی در پایان گفت:  تحریم ها با روحیه انقلابی جوانان دانشمند و مدیریت جهادی، به فرصتی در مسیر پیشرفت و رسیدن به تمدن اسلامی تبدیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالوهاب صادقی فیروزآبادی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    0 0
    قدرت دفاعی و بازدارندگی همراه با توان چانه زنی سیاسی در یک راستا و راهبرد هوشمندانه نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران بوده است و بایدسخنی را به زبان راند که به این وحدت و یکپارچگی سیاست های راهبردی ما کمک کند، تکیه کلام امام راحل را به یاد داریم وحدت وحدت وحدت.