جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: استکبار از طریق شعارهایی چون آزادی، قصد فریب مردم جهان را دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از بیرجند،حجت الاسلام  والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در مراسم تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای نیروی هوایی ارتش در بیرجند، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم اهل ایمان اگر مبارزه و جهاد می‌کنند بر اساس نیت‌های الهی و رفع ظلم و فساد و تباهی است.

وی ادامه داد: و از طرف دیگر اهل کفر و نفاق بر اساس طغیان و ظلم و با انگیزه های بلند پروازانه و تعدی به حقوق دیگران جنگ را راه انداخته و خون های بیشماری را به زمین می ریزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گمراهی را بدترین آفت جامعه دانست و تصریح کرد: برای یک جامعه هیچ آفتی بدتر از بشر گمراهی که علی‌رغم ودیعه های الهی چون عقل و وجدان نمی تواند راه حقیقت را تشخیص دهد، نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: خداوند برای هدایت بشر ۱۲۴ هزار پیغمبر را مبعوث کرد تا انسان ها از جهل و گمراهی نجات پیدا کنند  ولی  در مقابل آنان همواره انسان های آلوده مانع گذاشته و رسیدن صدای حق به توده های مردم را نمی پسندیدند.

وی افزود: در شرایط فعلی نیز در صحنه جامعه جهانی می‌توان دو جبهه را دید که در یک طرف رهبری عالم و دین شناس با مردمی استوار و مقاوم و در طرف دیگر استکبار جهانی با سابقه جنایت‌های عدیده وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنایات استکبار در جوامع مختلف یادآور شد: سوء سابقه برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی و جنایت های آنان بر کسی پوشیده نیست و در تاریخ نقل شده که وقتی اروپاییان وارده قاره آمریکا شدند چگونه بومیان آن منطقه را قتل و عام کرده و بر خون‌ها و جنازه های آنان حکومت ایالات متحده آمریکا را بنا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: این جنایت‌ها تا به امروز نیز ادامه دارد که نمونه های فراوان آن را در سوریه، عراق، یمن و بحرین می توان دید ولی با این وجود خواهش های نفسانی مانع می شود که عده‌ای بتوانند حق و باطل را درست تشخیص دهند.

وی، تمام حرف‌هایی که تحت عنوان آزادی، بیان می‌شود را تنها یک دام دانست و عنوان کرد: دشمن از خود هزینه نمی‌کند اما به اسم آزادی هرج و مرج و قانون‌شکنی را ترویج می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آزادی را نمی‌توان در منطق کشورهایی چون آمریکا جست و جو کرد که بعد از پایان جنگ جهانی دوم در ۵۰ کشور دخالت مستقیم داشتند و اگر کشوری بخواهد مستقل عمل کنند، او را سرکوب می‌کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه مردم بحرین سخن از حق انتخاب و آزادی در رأی دادن می‌زنند، ولی در پاسخ از آنان سلب تابعیت ملی می‌شود.

وی با بیان دروغ بزرگ استکبار در زمینه دموکراسی و آزادی در اسرائیل افزود: این چگونه آزادی است که از هفتاد سال پیش تا کنون حق زندگی در سرزمین را از فلسطنیان گرفته و کودکان و نوجوان را می‌کشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مواقعی که بر اساس قانون اساسی مصوبه سالم مجلس شورای اسلامی، قانون اسلام و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عمل کردیم پیروز شدیم، اضافه کرد: اما در مواقعی که رهنمودهای رهبری را نادیده گرفته و به دنبال حزب و گروه رفتیم، ذلت، خواری و شرمندگی نصیبمان شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه برخی از اخبار جامعه باعث شرمساری است، گفت: اگر استقامت مقام معظم رهبری که بر اساس دین و حق است نبود، بارها کشور فروخته می‌شد و این مواردی است که خودفروخته‌ها و عناصر نفوذی داخلی آن را نمی‌فهمند.

وی افزود: تجربه ثابت کرده است که هر کجا سخن و رهنمود رهبری را پذیرفتیم سربلند و عزتمند بوده‌ایم   .

 

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha