چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
۱

حوزه/ مسؤل دفتر آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی گفت: برای تسهیل زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس زائر سرای خدماتی برای زوار چهار کشور منطقه در خوی راه اندازی می شود.

حجت الاسلام محمد مختار زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: برای تسهیل امر زیارت برای زائرینی که از چهار کشور منطقه برای زیارت به عراق یا ایران سفر می‌کنند و مسیرشان از ایران است، در خوی مرکز خدماتی فرهنگی به عنوان زائرسرا که زمین آن تامین شده است به زودی احداث خواهد شد.

مسؤل دفتر آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در ارومیه هم به دنبال ایجاد مکان دائمی نمایندگی دفتر آستان قدس هستیم که در این مرکز درمانگاه، سالن غذاخوری، سالن ورزشی و آمفی تئاتر برای محرومین ایجاد خواهد شد تا بتوانیم به حد توان محرومین استان و شهر را در این مرکز مورد حمایت قرار داده و امکانات در اختیارشان قرار دهیم.

وی افزود: به دنبال احداث مسکن محرومین هستیم که اگر بتوانیم از طریق خیرین مورد حمایت قرار بگیریم تا بخشی از هزینه‌ها را خیرین تامین کنند و بخش دیگر توسط آستان قدس رضوی تامین خواهد شد تا بتوانیم مسکن محرومین را در جهت خدمت به محرومین فاقد مسکن، راه اندازی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha