جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کردستان

​حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه کردستان در دیدار با حجت الاسلام محمدحسین منتظری، رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان گفت: فعالیت‌های مرکز خدمات علمیه استان کردستان در ۴ بخش و به طور یکسان به طلاب و روحانیان شیعه و سنی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، دومین جلسه هماهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سال جاری، با هدف ایجاد هماهنگی‌های بیشتر بین دو مجموعه در مرکز بزرگ اسلامی سنندج برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام محمدحسین منتظری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و خیر مقدم، از ارائه خدمات دلسوزانه، عادلانه و متنوع مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به طلاب و روحانیان اهل سنت و خانواده‌های آنان تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام حسینی فر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان نیز، ضمن تشریح فعالیت‌های این مرکز، اجرای فراسازمانی و مشترک برنامه‌های دو مجموعه با هدف ارتقای کمی و کیفی در ارائه خدمات به جامعه هدف را پیشنهاد کرد و افزود: فعالیت‌های مرکز خدمات علمیه استان کردستان در 4 بخش و به طور یکسان به طلاب و روحانیان شیعه و سنی ارائه می‌شود.

در ادامه، پس از خواندن مصوبات جلسه قبل، درباره موضوعات این جلسه بحث و گفتگو شد و مصوباتی نیز برای اجرا به تصویب رسید.

در این جلسه مقرر شد،  مرکز بزرگ اسلامی بررسی‌های لازم درباره وضعیت دو بیمه‌ای بودن طلاب و روحانیان تحت پوشش خود را بررسی و نتایج آن را به مرکز خدمات ارائه کند. همچنین این مرکز ضمن ارسال لیست اسامی طلاب انصرافی، وضعیت افرادی را که در یک سال اخیر در امتحانات این مرکز شرکت نکرده‌اند تعیین تکلیف کرده و به مرکز خدمات اعلام کند.

همچنین مقرر شد، مرکز بزرگ اسلامی درخواست افراد متقاضی دریافت مستمری را همراه با تحقیقات اولیه شامل وضعیت اشتغال، معیشت، فعالیت طلبگی و ... برای بررسی بیشتر به مرکز خدمات استان معرفی کند و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان با هماهنگی مرکز بزرگ اسلامی، برای برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت در مدارس علوم دینی اهل سنت برنامه‌ریزی کند.

همکاری کارشناسان دو مجموعه برای مشخص شدن وضعیت افرادی که دارای کد مرکز خدمات بوده اما فاقد پرونده در مرکز بزرگ اسلامی هستند، حداکثر تا پایان آبان ماه، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha