سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار احمدی فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم تصریح کرد: بی شک لازمه خنثی کردن توطئه های استکبار، داشتن بصیرت انقلابی و ولایی در مواجهه با دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار غلامرضا احمدی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان که در قالب مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در مصلی قدس برگزار شد، با بیان این که هم اکنون در شرایط بسیار مهمی قرار داریم، ابراز داشت: اکنون در مقابل دشمن در جبهه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی ایستاده‌ایم و باید این استقامت را روز به روز تقویت کنیم.

وی افزود: بسیجیان در شرایط کنونی رسالت‌های مهمی بر عهده دارند و باید اهمیت کار خود را احساس کنند و در هر زمانی برای مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف آماده باشند.

فرمانده سپاه امام علی ا‌بن ابیطالب(ع) همچنین بر لزوم شناسایی امکانات و توطئه‌های دشمن در عرصه جنگ نرم تاکید کرد و گفت: اگر نسبت به مواضع دشمن آگاهی داشته باشیم، می‌توانیم توطئه‌ها را نیز خنثی کنیم و در این راستا نیز اقشار مختلف به ویژه بسیجیان باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به ضرورت داشتن بصیرت انقلابی و ولایی برای خنثی کردن توطئه های دشمن بیان داشت: مطالبه‌گری بسیجیان باید سدی مقابل نقشه‌های دشمن باشد، تا از برخی حرکت‌های اشتباه و منفعلانه جلوگیری کند.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر به خصوص ما باید نیازهای انقلاب اسلامی را تامین کنیم، گفت: روضه‌خوانی و سینه‌زنی برای امام حسین(ع) فضیلت والایی است، اما فضیلت مهم‌تر شناخت حرکت حضرت و ادامه دادن مسیر ایشان است.

وی اضافه کرد: آمریکا، آل‌سعود و رژیم صهیونیستی مثلث شومی را برای سرنگونی نظام اسلامی تشکیل داده‌اند، اما قطعاً دشمنان این خیال باطل خود را به‌‌گور خواهند برد؛ چراکه مردم ما همچنان در میدان حضور دارند و از فرمایشات رهبر معظم انقلاب تبعیت می‌کنند.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha