جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار مسعود خرم نیا

حوزه/ فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقتدار امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نشأت گرفته از برکات انقلاب اسلامی، تدابیر و منویات حکیمانه و پدرانه امام خامنه ای و نیز همکاری و تعامل ملت است.

سردار مسعود خرم نیا به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی باید برای ملت نماد خدمت، اقتدار، امنیت باشند و خوشبختانه این روحیه در تمامی نیروهای انتظامی کشور به ویژه استان کردستان وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره در مسیر فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می کند، گفت: مقام معظم رهبری علاقه بسیاری به پرسنل خدوم نیروی انتظامی دارند که این برای ما مایه خوشحالی و انرژی مثبت می باشد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی ایران روز به روز به استانداردهای جهانی نزدیک تر می شود، افزود: براساس آمارهای موجود رفتار و عملکرد نیروی انتظامی در کشور نسبت به گذشت بسیار به استانداردهای مورد نظر نزدیکتر شده است و این نتیجه برگزاری کلاس های آموزشی برای پرسنل این نیرو می باشد.

سردار خرم نیا ادامه داد: از سویی دیگر همکاری و تعامل مردم استان کردستان با نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه و... نسبت به ادوار گذشته بسیار بیشتر شده است.

وی با اشاره به ارتقا سطح تحصیلی و علمی نیروها و پرسنل نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه چند سالی است که جوانان و مردم این استان در رفع مشکلات و تخلفات با نیروی انتظامی استان کردستان همکاری بسیار خوبی دارند که این باعث کاهش برخی از معضلات در این خطه از ایران اسلامی شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار داشت: اقتدار امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نشات گرفته از برکات انقلاب اسلامی، تدابیر و منویات حکیمانه و پدرانه امام خامنه ای و نیز همکاری و تعامل ملت است.

سردار خرم نیا در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تعامل مردم استان کردستان با نیروی انتظامی بسیار خوب است، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد امنیت بیشتر است، لذا در این مسیر نیازمند همراهی و همدلی ملت شریف ایران به ویژه مردم انقلابی و خون گرم استان کردستان هستیم.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه هیچ نیرویی توانایی رویایی با ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اظهار داشت: امروز ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاسی از نهضت عاشورای حسینی، پایه های استکبار جهانی را در سراسر دنیا به لرزه درآورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha