پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 نشست مسئول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی با مشاور وزیر آموزش و پرورش

حوزه/ در نشست دکتر مددی مشاور وزیر آموزش و پرورش با مسئول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی، راه های تعامل فی مابین بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در این دیدار حجت الاسلام  والمسلمین مهدی کشوری با ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی، گفت: دوره مقدماتی و تکمیلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال گذشته با همکاری ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش برگزار و گواهی شرکت در دوره برای شرکت کنندگان واجدین شرایط صادر خواهد شد و با توجه به ارزیابی دوره، رضایتمندی اساتید و فراگیران را به همراه داشت.

مسئول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی ادامه داد: آمادگی جهت برنامه ریزی و برگزاری دوره های تربیت مربی سند تحول وجود دارد و می‌توان برای ۱۰۰ نفراز اساتید و فضلای حوزوی انجام داد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی مبنی بر آموزش مهارت های مورد نیاز در بین طلاب و فضلای حوزه های علمیه، افزود: این مرکز در راستای اجرایی شدن سند تحول با همکاری حوزویان و مبلغین سراسر کشور و برگزاری دوره های مهارتی، مساعدت و همکاری لازم را با آموزش و پرورش خواهد داشت.

در ادامه جلسه دکتر مددی، مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز در سخنانی، گفت: ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی و برگزاری دوره های قبل"کارگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش"  جا دارد همکاری بیشتری میان حوزه علمیه و آموزش و پرورش صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بالای این طرح گفت: امسال می‌توان برای تعدادی از طلاب و روحانیون در سطح کشور برنامه ریزی جهت دوره های تربیت مربی سند تحول بنیادین انجام شود که با همکاری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی انجام گیرد. اولویت آموزش این طرح با روحانیون طرح امین، روحانیون معلم، مربیان تربیتی و مدیران مدارس است که جزء مخاطبین اصلی این طرح هستند.

در پایان این جلسه نیز پیشنهاد شد در راستای تکمیل دوره  مباحث دکتر مددی برای استفاده طلاب مخاطب در سامانه آموزش مجازی این مرکز بارگذاری می‌شود.

 
۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha