جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نائب رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی در واکنش به رای مخالف پاکستان در سازمان بین الملل با تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن گفت: پاکستان به خاطر مخالفت در سازمان ملل متحد با اجرای تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن، موضع پاکستان نسبت به تحقیقات جنایات هند در کشمیر را ضعیف کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان و شورای همبستگی ملی پاکستان در واکنش به رای مخالف پاکستان در سازمان بین الملل در مورد تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن گفت: پاکستان به خاطر مخالفت با اجرای تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن، موضع پاکستان نسبت به تحقیقات جنایات هند در کشمیر را ضعیف کرده است.

وی افزود: رای مخالف پاکستان در سازمان بین الملل با تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن، موجب شد سیاست خارجی پاکستان و موضع عمران خان مبنی بر محکومیت جنایت های هند در کشمیر زیر سوال برود.

نائب رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان اظهار داشت: اگر دولت نمی تواند از مردم مظلوم یمن حمایت کند از رژیم جنایتکار عربستان که در حال کشتار کودکان، زنان و مردم مظلوم یمن است حمایت نکند چون این قول معروف امام علی(ع) است که: «الملک یبقی مع الکفر ولایبقی مع الظلم» یعنی حکومت ممکن است که با کفر باقی بماند ولی با ظلم باقی نمی ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha