سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مقصود دومکی در یک کنفرانس خبری گفت: آمریکا فقط دشمن جهان اسلام نیست، بلکه دشمن جهان بشریت است، به همین جهت حضرت امام خمینی(رح) آمریکا را شیطان بزرگ خواندند و عربستان نیز با دوستی با آمریکا و اسرائیل در حق جهان اسلام خیانت کرد است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین مقصود دومکی دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند در یک کنفرانس خبری گفت: آمریکا فقط دشمن جهان اسلام نیست، بلکه دشمن جهان بشریت است، به همین جهت حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواند و عربستان نیز با دوستی با آمریکا و اسرائیل در حق جهان اسلام خیانت کرد و باعث ذلت و رسوایی خود شد.

وی افزود: ما از شیطان بزرگ و یارانش امید خیر نداریم زیرا در یمن توسط قدرت‌های متجاوز بدترین فاجعه انسانی واقع شده و هزاران انسان بی گناه از گرسنگی می میرند و کسانی که زنده مانده اند دارند به دست متحدان آل سعود جان می دهند.

حجت الاسلام دومکی تاکید کرد ما از همه مظلومان جهان در یمن و فلسطین و کشمیر و سایر نقاط جهان حمایت می کنیم و مجلس وحدت مسلمین همیشه در حمایت از مظلومین در صحنه بوده و خواهد بود.

وی در ادامه گفت: هزاران زائر کربلا در مرز تفتان دچار مشکلات فراوانی هستند و ما از عمران خان نخست وزیر پاکستان انتظار داریم برای حل مسایل زائرین اقدامات فوری انجام دهد و علاوه بر این در نقاط مختلف کشور کشتار شیعیان ادامه دارد و باید برای جلوگیری این کشتارها هم اقدامات فوری انجام شود .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha