سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مقصود ڈومکی جشن ميلاد

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: جهان اسلام به مسلمانان شجاع یمن افتخار می کند. که برای آزادی قبله اول و فلسطین و علیه وحشیگری اسرائیل می جنگند. یمن به بالاترین نمونه صبر و فداکاری تبدیل شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت سازمان دانشجویان اصغریه پاکستان مراسم میلاد حضرت امام علی ابن ابی طالب (ع) در پنو عاقل برگزار شد. که در آن جمع کثیری از مردم شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی، دبیر تشکیلاتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن سخنرانی در این جشن گفت: حضرت علی (ع) در کعبه به دنیا آمدند. این افتخار فقط مختص امیرالمومنین است. آیه تطهیر هم در شان کعبه و هم در شان وارثان کعبه نازل شده است.

وی در ادامه گفت: جهان اسلام به مسلمانان شجاع یمن افتخار می کند. که برای آزادی قبله اول و فلسطین و علیه وحشیگری اسرائیل می جنگند. یمن به بالاترین نمونه صبر و فداکاری تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام مقصود علی دومکی گفت: مردم در انتخابات پارلمانی پیش‌رو در پاکستان، به مجلس وحدت مسلمین اعتماد کرده و از آن حمایت کنند تا با ابراز قدرت سیاسی از حقوق قانونی آنان محافظت کند. مجلس وحدت مسلمین حامی مظلومان است که در هر جبهه از حقوق شیعیان و مظلومان حمایت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha