جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مقصود علی دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: رویای پیروزی نیروهای متجاوز عربستان به یمن تحقق پیدا نخواهد کرد، یمن سرزمین مقاومت و استقامت است و عربستان با کمک دشمنان اسلام درحال قتل و غارتگری در جهان اسلام است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند گفت: رویای پیروزی نیروهای متجاوز عربستان به یمن تحقق پیدا نخواهد کرد، یمن سرزمین مقاومت و استقامت است و عربستان با کمک دشمنان اسلام درحال قتل و غارتگری در جهان اسلام است.

وی افزود: ائتلاف عربستان با کمک استعمار هم نتوانستند که به انصار الله یمن شکست دهند و انصار الله ثابت کرد که اگر مخلصانه برای دفاع از دین خدا باشد استقامت کنند هیچ شیطانی نمی تواند شکست دهند، صبر و توکل به خدا صلاح اهل حق است و انصار الله یمن و حزب الله لبنان باعث افتخار امت اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی در مورد اوضاع نیجریه اظهار داشت: شیعیان نیجریه برای آزادی رهبر محبوب خودشان «شیخ زکزاکی» تظاهرات می کنند، شیخ زاکزاکی نه فقط برای شیعیان نیجریه بلکه برای عالم اسلام افتخار بزرگی است، در دنیا امروزی که همه دنبال منافع مادی هستند مانند شیخ زاکزاکی کمیاب هستند که برای اسلام 6 جوان خود را فدا کنند.

در پایان دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان خواستار رهائی «شیخ زکزاکی» و جلوگیری کشتار شیعیان در نیجریه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha