پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 456031
۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
شب شعر یمن در لبنان

حوزه/ در سایه استمرار تجاوز ددمنشانه رژیم آل سعود و ائتلاف عربی به یمن و کشتار زنان و کودکان بی گناه یمنی توسط متجاوزان، نشست ادبا و شعرای لبنان با همکاری انجمن بانوان شاعر فاطمی شب شعر حمایت از یمن برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در سایه استمرار تجاوز ددمنشانه رژیم آل سعود و ائتلاف عربی به یمن و کشتار زنان و کودکان بی گناه یمنی توسط متجاوزان، نشست ادبا و شعرای لبنان با همکاری انجمن بانوان شاعر فاطمی شب شعر حمایت از یمن برگزار کرد تا از این طریق با مردم مظلوم یمن اظهار همدردی بنماید. این نشست در منطقه بئر عبد در بیروت برگزار شد.

در این شب شعر شاعران مرد و زن لبنانی همچون علی حمادة، نسرین بدوی، احمد سرحان، نادیا حقانی، فاطمه سکاف، مجمد جعفر شرف الدین، فاطمة رزق، علی قبوط و فاطمه مقداد حضور داشتند و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی لبنان و یمن، علی عباس رئیس جمعیت نوآوری لبنان در سخنان خود ضمن تجلیل از مقاومت ایستادگی و شجاعت مردم یمن، آنها را مردمی سربلند و مقتدر توصیف کرد و افزود: ما با شما اعلام همبستگی می کنیم و ایمان داریم که پیروزی شما و نابودی اشغالگران و متجاوزان نزدیک است و ما در این نبرد در کنار شما هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha