جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید هاشم حیدری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت: همه دشمنان اسلام در یک اتاق عملیات با هم متحد شده اند و امروز دستی که شیخ عیسی قاسم را در بحرین محاصره کرده، همان دست قاتل کودکان یمن است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اللؤلؤة بحرین حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حیدری معاون فرهنگی بسیج مردمی عراق در جشنواره مردمی برگزار شده توسط مؤسسات فرهنگی و گردان های مقاومت عراقی گفت: امروز همه دشمنان اسلام در یک اتاق عملیات با هم متحد شده اند و امروز دستی که شیخ عیسی قاسم را در بحرین محاصره کرده همان دست قاتل کودکان یمن است.

وی افزود: امروز دستی که شیخ ابراهیم زکزاکی را در نیجریه زندانی ساخته همان دستی است که جوانان کربلا را شهید می کند و نیروهای بسیج مردمی را در مرزهای سوریه بمباران می کند.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: دستی که توطئه های علیه جهان اسلام را مدیریت می کند امروز توسط اسرائیل و انگلستان و آمریکا و عربستان مدیریت می شود، زیرا اسرائیل به اطمینان رسیده که نیروهای مقاومت و ملت های منطقه به زودی در قدس نماز خواهند خواند همان گونه که امام خامنه ای امام مقاومت نیز بر این واقعیت تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha