جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد عبدالسلام مناصری

حوزه/ محمد عبدالسلام سخنگوی انصار الله یمن با تاکید بر شکست متجاوزین سعودی در استان الحدیده، اشاره کرد: تلاش های فرستاده سازمان ملل با لج بازی و ناسازگاری کشور های متجاوز به یمن مواجه شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محمد عبدالسلام سخنگوی انصار الله یمن با تاکید بر شکست متجاوزین سعودی در استان الحدیده، اشاره کرد: تلاش های فرستاده سازمان ملل با لج بازی و ناسازگاری کشور های متجاوز به یمن مواجه شده است.

وی ادامه داد: پروژه دشمن در حمله به الحدیده با شکست مواجه شد؛ چراکه دشمن به تجاوز خود به ساحل غربی  تکیه و در الحدیده تنها به جنگ روانی و تبلیغات سوء اکتفا کرد.

وی اشاره کرد: کشور های متعددی با تمام قدرت و تجهیزات در تجاوز علیه یمن مشارکت دارند که در رأس آن آمریکا و انگلیس است که به صورت عملی بخش زیادی از تجاوز را اداره می کنند.

عبد السلام افزود: مناطق تحت سیطره اشغالگران سعودی و اماراتی در وضعیت بسیار فاجعه باری به سر می برد و مناطقی که زیر سلطه اشغالگران نیست در امنیت و استقرار است و زندگی و خدمات در آن جریان دارد.

وی ادامه داد: در مناطق اشغالی خدمات بسیار کم و زندگی یمنی ها در معرض خطر است و حتی در معرض تجاوز هستند و به خاطر گسترش القاعده و داعش، درگیری و آشوب زیاد شده و امنیت به کلی از بین رفته و حقوق زندانیان نقض می شود.

سخنگوی انصار الله اشاره کرد: همه از پایداری ملت یمن متعجب اند و ما با سفرا و نمایندگان کشور های مختلف دیدار کرده ایم که از مقاومت یمنی ها تعجب می کنند حتی شخصیت های هم پیمان با دشمن ابراز شگفتی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha