پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشر هاجر

حوزه/ معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان به عنوان نماینده انتشارات نشر هاجر در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان همراه با ۵۰۰ ناشر کشوری حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، «خانم صدیقه بهرامی» با اعلام این خبر، گفت: براساس تفاهمات فی مابین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برای نخستین بار معاونت پژوهش مدیریت استان به عنوان نماینده انتشارات نشر هاجر در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان همراه با 500 ناشر کشوری حضور خواهد داشت.

وی در تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: قصد داریم با حضور فعال و بهره گیری از تجارب و بکارگیری بهینه امکانات و توانمندی های استان، در سطح مطلوبی به بخشی از رسالت دینی و فرهنگی خویش عمل نماییم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان عنوان کرد: علاوه بر نمایش کتب طلاب حوزه های علمیه خواهران، معاونت پژوهش این استان برنامه های دیگری را نیز در نظر گرفته است از جمله؛ نشست کتابخوان، نشست علمی با موضوع «تبیین شاخصه های نویسندگان و کتب انحرافی» در محل نمایشگاه با حضور اساتید مجرب حوزه و داشگاه و ... . 

بهرامی در راستای تسهیلات قابل ارائه در نمایشگاه توضیح داد: به منظور افزایش توان خرید مراجعه کنندگان برای طلاب و اساتید محترم، تسهیلات لازم تا سقف 45 درصد با در نظر گرفتن تخفیف 15 درصد،  از سوی نشر هاجر در نظر گرفته شده است که این، علاوه بر تخفیف 30 درصدی بن کارت های موجود در نمایشگاه است.

وی اعلام کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب استان گلستان از 18 تا 23 مهر ماه 97 از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ صبح و 16 تا ۲۰:۳۰ شب در جاده آق قلا محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.

این استاد حوزه، در پایان اظهار امیدواری کرد: در این فرصت مغتنم مدیران، معاونان و طلاب مدارس استان با تشکیل گروه های بازدید کننده از نمایشگاه به نحو مطلوب بهره مند شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha