چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 464729
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
یادواره شهدا

حوزه/ امام جمعه اهر بر ضرورت برگزاری باشکوه یادواره شهدا تاکید کرد و خواستار فعال ‌سازی کمیته‌ های اجرایی ستاد یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امروز در جلسه هماهنگی ستاد یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران در اهر با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: در شرایط فعلی که دشمنان توطئه براندازی نظام جمهوری اسلامی را در سر می پرورانند، باید بیش از پیش هوشیار باشیم و در مقابل جنگ اقتصادی دشمنان مقابله کنیم.

وی به نقش خطیر مردم و مسئولان در این برهه اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان نسبت به مردم وظیفه سنگین‌ تری در قبال شهدا دارند، چرا که ما هرچه داریم از شهداسست.

حجت الاسلام حاجی زاده در خصوص اهمیت یادواره شهدای منطقه ای ارسباران گفت: برپایی اینگونه یادواره ها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ضروری است، زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا برای معرفی هرچه بیشتر به مردم و نسل جدید بسیار مهم است.

امام جمعه اهر تاکید کرد: دراولین دوربرگزاری یادواره شهدای منطقه ارسباران در شهرستان اهر بیش از پنج هزار نفر شرکت داشتند و این موقعیت خوبی بود تا مردم و نسل جدید جامعه با شهدای منطقه، راه و روش و سیره آنها آشنا شوند.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و با وجود هجمه های همه جانبه دشمنان و تحریم‌ های آنها، هنوز انقلاب ما به برکت خون شهدا پابرجاست.

وی در پایان بر ضرورت برگزاری باشکوه یادواره شهدا تاکید کرد و خواستار فعال ‌سازی کمیته‌ های اجرایی ستاد یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران شد و افزود: برای برپایی این یادواره، نهم دی ماه می تواند زمان مناسبی باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha