دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست خبری کنگره شهدا

حوزه/جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان گفت: نمایشگاه چند منظوره «از حرا تا حرم»، ساعت ۱۸ روز جمعه در انتهای خیابان معلم بیرجند افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در نشست خبری، اظهار داشت: نمایشگاه چند منظوره «از حرا تا حرم»، همزمان با کنگره شهدای استان و با کارکرد تاریخی، فرهنگی و دفاعی ساعت 18 روز جمعه در انتهای خیابان معلم بیرجند افتتاح می شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان با بیان اینکه بعد از کنگره برای نمایشگاه کارکردهایی چون اقتصاد مقاومتی و سازمانی پیش بینی شده، بیان داشت: در این نمایشگاه نمونه های از غار حرا و کعبه، کوچه های مدینه و بخش های تاریخی صدر اسلام تا دوران دفاع مقدس بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه فضای نمایشگاه نیاز سازمانی ما را هم تامین خواهد کرد و برای برگزاری کلاس ها از آن استفاده می شود، اعلام کرد: حداقل در یک دوره 3 ساله این نمایشگاه فعال خواهد بود.

اسماعیلی در ادامه در خصوص اجلاسیه های کنگره شهدای استان یادآور شد: اولین اجلاسیه شنبه 21 مهرماه ساعت 8:30 حسینیه جماران برگزار می شود. همچنین در هفته آتی اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح و شهدای دانش آموزی و فرهنگیان نیز برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان از  مردم برای شرکت در این اجلاسیه ها دعوت کرد و گفت: چون با مشکل فضا و مکان مواجه هستیم و سالن اصلی هنوز تکمیل نشده، جمعیت دعوت شده جمعیت اصلی خواهد بود، اما پذیرای سایر افراد هستیم.

اسماعیلی بیان داشت: اجلاسیه های مهرماه با جمعیت 5 هزار نفر بسته شده و اجلاسیه های ماه آذر با جمعیت 8 هزار نفر برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha