پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازار

حوزه/ امام جمعه بیجار گفت: برخی از بازاریان از این وضعیت نابسامان بازار سوء استفاده می کنند و بر بی ثباتی بازار تاثیر می گذارند، لذا از دستگاه های نظارتی، قوه قضاییه و... به نمایندگی از مردم درخواست داریم که با این سوداگران بازار به شدت برخورد کنند.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اینکه این انقلاب مردمی و اسلامی دشمنان و معاندان بی شماری دارد، اظهار داشت: انقلاب بیش از 4 دهه است که با انواع و اقسام توطئه ها و دسیسه های دشمنان دست و پنجه نرم می کند و خوشبختانه در همه این نبردها پیروز میدان بوده است.

امام جمعه بیجار گفت: 4 سال توطئه و جنگ نظامی، اقتصادی، فرهنگی و... اگر گریبان هر کشوری را می گرفت بی شک در اولین روزها تسلیم و یا نابود می شود، ولی این نظام الهی و مردمی نشان داد که هرگز تسلیم زورگویی های دشمنان نخواهد شد.

وی با اذعان به اینکه کسی منکر برخی مشکلات در کشور نیست، افزود: امروز رسانه های بیگانه با تبلیغات مسموم خود به دنبال ایجاد و القای ناامنی در بازار و اقتصاد کشور هستند و با این روش می خواهند که ملت را از نظام و دولت مایوس کنند، لذا باید همه هوشیاری خود را در این برهه خاص از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی حمایت و پشتیانی کنیم.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: همگان خود به یاد دارند که رهبر معظم انقلاب اسلامی سالهای پیش نسخه اقتصاد مقاومتی را برای آینده اقتصادی کشور تجویز کردند که این نشان از درایت و دشمن شناسی معظم له دارد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط اقتصادی حال حاضر کشور، تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری دال بر اقتصاد مقاومتی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به وسیله کشورهای مستکبر و استعمارگر به شدت مورد تحریم های اقتصادی و... قرار گرفته است، لذا اجرای اقتصاد مقاومتی می تواند سهم به سزایی در بی اثر کردن این توطئه ها داشته باشد.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: نباید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را تمام و کمال به دولت و نظام واگذار کنیم، بلکه هر کسی که در این سرزمین زندگی می کند، مسئولیت دارد و باید در حل این بحران ها وارد میدان شود.

امام جمعه بیجار گفت: به عینه شاهدیم که برخی از بازاریان از این وضعیت نابسامان بازار سوء استفاده می کنند و بر بی ثباتی بازار تاثیر می گذارند، لذا از دستگاه های نظارتی، قوه قضاییه و... به نمایندگی از مردم درخواست داریم که با این سوداگران بازار به شدت برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما امروز وظیفه داریم از این نظام در برابر دشمنان کشور دفاع کنیم، اظهار داشت: امروز دشمنان این مملکت یکایک مردم این کشور را هدف تهاجم فرهنگی خود قرار داده اند، لذا ملت باید در برابر این توطئه های بسیار هوشمند و با بینش عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha