پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور مقام معظم رهبری در شیروان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با گرامیداشت نوزدهم مهر سالروز سفر رهبری به این استان گفت: معظم له در دیدار با مردم شیروان هم فرمودند: «مردم خسته نیستند، مسئولان به این مردم خدمت کنید».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در مراسم گرامیداشت ششمین سالروز سفر رهبری به این استان، اظهار کرد: نوزدهم مهر روز بسیار با عظمت، به‌یادماندنی و یوم‌اللهی برای خراسان شمالی و نقطه عطف تاریخ این استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شش سال است مردم ما چنین روزی را گرامی می‌دارند، اضافه کرد: در مهرماه سال 91 رهبر حکیم، سخنانی را فرمودند که جهانی شد، رهبری در این سفر به ما سبک زندگی اسلامی را آموخته و راه عزتمندی و غیرتمندی را به ما یاد دادند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: دنیا در آن شرایط به کشور ما فشار آورده بود و تحریم‌های فلج‌کننده را برای نظام ما در نظر گرفته بودند، به‌گونه‌ای که برخی افراد به سمت ناامیدی می‌رفتند، اما این سفر باعث شد تحلیل دشمنان به وقوع نپیوندند و تحریم‌ها کم اثر شود.

وی افزود: حضور مردم خراسان شمالی در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب در مهرماه 1391 آن‌قدر چشم‌گیر بود که رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی سال 92 پس از تبریک سال نو از حماسه حضور مردم این استان یاد کرده و اعلام کردند که اگر دنیا می‌خواهد حضور مردم را ببیند حضور مسطوره‌ای مردم خراسان شمالی را نگاه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مقام معظم رهبری در جلسه هیئت دولت که در استان ما برگزار شد در آن زمان فرمودند که من از صفای مردم این استان لذت بردم و نمره عالی به مردم این استان دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: ایشان در دیدار با مردم شیروان هم فرمودند: «مردم خسته نیستند، مسئولان به این مردم خدمت کنید» که همه این تفاسیر نشانه ولایتمداری مردم این استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha