جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبائی اشکذری

حوزه/ در پی درگذشت مادر عماد مغنیه از فرماندهان شهید حزب الله لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری با صدور پیامی درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی درگذشت مادر عماد مغنیه از فرماندهان شهید حزب الله لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری با صدور پیامی، درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

در نهایت ناباوری خبر در گذشت مادری را دریافت نمودم  که در ظاهر مادر سردار شهید عماد مغنیه بود ولی بدون هیچ گونه مبالغه ای می توان او را مادر شهدای مقاومت نامید و این خبر بسیار موجب تأثر و ناراحتی شد.

در تاریخ می توان انسان‌هایی را یافت که بیش از آنکه اهل دنیا و بهره جویی از دنیا باشند، دنیا را تحت تاثیر خود و زندگی خود قرار داده اند و جریان ساز فرهنگی در جامعه جهانی بوده اند.

بدون شک می توان ام العماد را مادری تاثیرگذار و جریان ساز در مقاومت لبنان و محور مقاومت منطقه نامید.

لذا مصیبت فقدان این مادر را به سردار بزرگ مقاومت و سید مقاومت، سید حسن نصر الله (حفظه الله) و خانواده آن مرحومه تسلیت می گویم و در آستانه اربعین امام حسین علیه السلام از خداوند آرزو می کنم ایشان را به همراه همه شهدای مقاومت میهمان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بفرماید.

سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha