جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مدرسه علمیه نی ریز

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نی ریز گفت: همکاری ‌حوزه علمیه و نیروی انتظامی با‌یکدیگر سبب حل شدن بسیاری از مشکلات، معضلات و آسیب های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام عقیل شفیعی ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز که در دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: ورود روحانیون و طلاب به مسائل اجتماعی موجب کاهش بسیاری از آسیب ها در این زمینه خواهد شد.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: همکاری ‌حوزه علمیه و نیروی انتظامی با‌یکدیگر  سبب حل شدن بسیاری از مشکلات، معظلات و آسیب های اجتماعی خواهد شد.

دیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نی ریز خاطرنشان کرد: همان‌طور که روحانیت اشراف کامل به جزئیات احکام دارد، باید در خصوص مسائل اجتماعی نیز به این جایگاه برسد.

در ادامه این جلسه، سرهنگ یوسفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز در ادامه این جلسه همکاری حوزه علمیه و نیروی انتظامی از گذشته تاکنون وجود داشته است، تصریح کرد: تعامل و همکاری ‌حوزه علمیه و نیروی انتظامی باید بیش از گذشته افزایش‌‌یابد‌.

وی با تاکید بر ادامه همکاری ها میان حوزه و نیروی انتظامی، ادامه داد: تعامل این دو نهاد باید در حوزه های مختلف تقویت شود و قطعا نیروی انتظامی دراین راستا از هیچ کمکی به حوزه دریغ نخواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز عنوان کرد: علما‌ درطول تاریخ زحمات زیادی برای دین و نظام کشیده اند و هرجا علما وروحانیون‌ حضور داشته اند، درصد جرائم‌کاهش چشمگیری داشته است‌.

وی ابراز کرد: نیروی انتظامی همچون سایر‌ نیروی های نظامی پرتلاش عامل امنیت مردم بوده و خواهد بود و در این راه شهدای‌فراوانی تقدیم انقلاب کرده است.

سرهنگ یوسفی در ادامه این جلسه گزارشی از تعداد ماموریت‌ها، مبارزه با قاچاق و سایر فعالیت ها ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha