جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ صدها نفر از شهروندان بحرینی روز گذشته با شرکت در راهپیمایی های مسالمت آمیز موضع خود در تحریم انتخابالت پارلمان را اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صدها نفر از شهروندان بحرینی روز گذشته با شرکت در راهپیمایی های مسالمت آمیز موضع خود در تحریم انتخابالت پارلمان را اعلام  کردند.

این روزها تصاویر مربوط به مشارکت صدها نفر از مردم بحرین در مناطق بحرین مانند الدراز، شاخوره، کرانه و ابوصیبع در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها شعارهای ضد رژیم سر داده و از مردم می خواهند انتخابات صوری پارلمان را تحریم کنند.

این مردم همچنین تصاویر آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر انقلاب خود را در دست دارند که هم اکنون برای درمان در لندن به سر می برد.

اما این راهپیمایی های مردم بحرین با واکنش نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روبرو شد و شهدان عینی، گفتند: نیروهای امنیتی با حمله به این تظاهرات مسالمت آمیز 5 نفر از فعالان سیاسی از جمله پدران شهدا را بازداشت کردند.

تصاویر منتشر شده از سوی شرکت کنندگان در این راهپیمایی در منطقه کرانه نیروهای امنیتی را در حال حمله به تظاهرات مسالمت آمیز نشان می دهد و شاهدان عینی نیز تاکید کردند که نیروهای امنیتی پدر شهید علی مشیمع را به همراه چند نفر از مردم بازداشت کردند.

در همین راستا ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه نیز با صدور بیانیه ای اقدام نیروهای امنیتی در بازداشت پدران شهدا را محکوم کرد و افزود: پدران شهدا حق دارند در تظاهرات شرکت کرده و مطالبات خود در مورد قصاص قاتلان فرزندان شهید خود را مطرح کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدام رژیم جنایتکار آل خلیفه در بازداشت پدران شهدا نیز نشانه ای دیگر از حماقت آل خلیفه است آن هم در زمانی که تلاش می کند به هر قیمتی شده مردم را پای صندوق های رای بکشاند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha