سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
درگذشت شیخ ستری

حوزه/ در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالحسین ستری از علمای بحرین، شخصیت ها و سازمان های مختلف بحرینی درگذشت این عالم دینی را تسلیت گفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالحسین ستری از علمای بحرین، شخصیت ها و سازمان های مختلف بحرینی همچون آیت الله شیخ عیسی قاسم، حوزه های علمیه، جمعیت ملی الوفاق، علمای بحرین، ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه و مردم الدراز درگذشت این عالم دینی را تسلیت گفتند.

پیام شیخ عیسی قاسم

آیت الله شیخ عیسی قاسم در پیامی که از لندن منتشر کرد، درگذشت شیخ ستری را تسلیت گفت و او را برادری بزرگوار دانست که راه حق را تشخیص داد و در آن گام نهاد و در آن ثابت قدم ماند و اکنون این سربلندی بر او گوارا باد و از خداوند می خواهم اجر و پاداش او را زیاد کند.

شیخ عیسی قاسم این مصیبت را به امام زمان(ع) و مراجع عظام و فقهای امت و ملت بحرین و تمام مؤمنان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

پیام علمای بحرین

علمای بحرین نیز با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت درگذشت شیخ ستری او را یکی از بزرگان بحرین دانستند که کشور با فقدان او عزادار است.

پیام حوزه های علمیه بحرین

در همین زمینه حوزه های علمیه بحرین نیز با انتشار بیانیه ای درگذشت شیخ ستری را تسلیت گفت و افزود: مرحوم ستری عمر خود را در راه نشر علوم اهل بیت (ع) و تدریس علوم دینی و آبادانی حوزه های علمیه سپری کرد و نقش ویژه ای در ارشاد مؤمنان در مناطق مختلف بحرین به ویژه ستره داشت و اکنون از دست دادن او خسارتی بزرگ برای علما و حوزه های علمیه و مؤمنان به شمار می آید.

پیام جمعیت الوفاق بحرین

جمعیت الوفاق بحرین نیز با صدور بیانیه ای ضمن اعلان تسلیت به مناسبت درگذشت شیخ ستری گفت: ایشان پس از یک عمر فعالیت علمی و اجتماعی و ملی و جهاد در تمام زمینه های فرهنگی از دنیا رفت و نقش ویژه ای در بحرین داشت به گونه ای که در طول شش دهه فعالیت خود استراحتی نداشت.

در ادامه این پیام آمده است: شیخ ستری از علمای بزرگ بحرین بود که در راه حفظ وحدت اسلامی و مسالمت اجتماعی و حفظ منافع مردم تلاش زیادی کرد و همواره مردم را به خیر و صلاح دعوت کرد.

پیام ائتلاف جوانان انقلابی بحرین

به همین مناسبت ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بحرین به خاطر از دست دادن یکی از بزرگ ترین علمای خود یعنی شیخ عبدالحسین ستری عزادار است و ایشان شخصیتی بود که عمر خود را در راه اسلام و تبلیغ دین و علوم اهل بیت(ع) صرف کرد.

ائتلاف از مردم بحرین خواست در مراسم بزرگداشت شخصیت این عالم دینی حضور چشمگیر داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha