سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت: راه امام خمینی همچنان موجب تحقق پیروزی های بزرگ می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: راه ایشان همچنان موجب تحقق پیروزی های بزرگ می شود که قدس از جمله آنهاست.

متن بیانیه به شرح زیر است:

سی و دو سال از رحلت حضرت امام روح الله موسوی خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران می گذرد و همچنان موضع گیری ها و سخنان ایشان در امت اسلامی زنده و جاویدان است. چرا که نه؟ ایشان خط و راه مبارزه با ظلم و یاری دین محمدی اصیل را ترسیم کرده و امت را بعد از اینکه در چنگال قدرت های شرور و استکبار گرفتا شده بود، به عزّت و شکوه رساندند.

امام راحل انقلابی را بنیان نهاد که پیروزی ها را تحقق بخشیدند و موازین قدرت را در تمامی جهان تغییر دادند و قطب نما مسئله امت را به سوی فلسطین اشغالی بازگرداندند.

حضرت امام خمینی در یک جنگ وجودی که به دنبال نابودی آثار اسلام اصیل بود و آمریکا شیطان بزرگ و دنباله های آن در منطقه در یک طرف جنگ و محور حق و مقاومت در طرف مقابل قرار داشت، معادله نبرد را تعیین کردند.

ما در این مناسبت با امام راحل تجدید پیمان می کنیم که در راه خداوند تسلیم نشویم و راه ایشان را در یاری مستضعفان تحت فرماندهی ولی امر مسلمین امام علی خامنه ای ادامه دهیم و بار دیگر این فقدان دردناک را به معظم له، علما و تمامی ملت های مسلمان و آزادگان جهان تسلیت عرض می کنیم.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha