دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ائتلاف فتح عراق

حوزه/ ائتلاف فتح عراق با صدور بیانیه‌ای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف فتح عراق با صدور بیانیه‌ای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و اشاره کرد: این انقلاب تحول سیاسی، اجتماعی و فکری بزرگی را در آگاهی ملت‌های عربی و اسلامی به ویژه عراق به وجود آورد، به ویژه که روح این انقلاب در عراق شکل گرفت.

این ائتلاف در این بیانیه گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یاد آور روزهای آزادی، شهدا، جوشش خیابان و انفجار آگاهی است و روح حسینی با این انقلاب حرکت کرده و امام خمینی از تبعید این انقلاب را رهبری کرده و میلیون‌ها نفر با ایشان هم صدا شدند.

بازگشت امام خمینی از تبعید، آغاز دوره جدید اسلامی است

در ادامه این بیانیه آمده است: بازگشت امام خمینی از تبعید، آغاز دوره جدید اسلامی است و با امام (ره) انقلاب‌های اسلامی در تمامی مکان شکل گرفت و لرزه‌های این پروژه متمدن و مقاوم اسلامی به اسرائیل رسید و عبارت "مناخیم بیگن" که گفته بود "پیروزی انقلاب ایران، زلزله‌ای است که لرزه‌های آن به ما خواهد رسید" درس سختی برای تل آویو باقی خواهد ماند.

ائتلاف فتح بیان داشت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عظمت دستاورد و افکار متمدنانه ای که در دهه مبارک فجر تجلی یافت و کشور را تحت رهبری اسلام قرار داد و مایه امید انقلاب محرومین و مستضعفان جهان شد را درک می‌کنیم.

مهم‌ترین اهداف انقلاب یاری محرومان، انقلابیون و جنبش‌های مقاومت در برابر استکبار و سلطه گری است

این ائتلاف عراقی، مهم‌ترین اهداف انقلاب را یاری محرومان، انقلابیون و جنبش‌های مقاومت در برابر جهان استکبار و سلطه گری دانست و گفت: امام خمینی زمینه را برای برپایی محور مقاومت، انسانیت، عدالت، آزادی و برابری اجتماعی فراهم کرد.

در بخش دیگر این بیانیه اشاره شده است: امام خمینی از سال ۱۹۶۳ میلادی مبارزه ملت ایران را از نجف اشرف رهبری کرد و نوار کاست، صدای امام، گروه‌های انقلابی و راهپیمایی‌های میلیونی، شاهدی بر عظمت اسلام و پروژه و رسالت و قدرت آن در رهبری زندگی است.

ائتلاف فتح این پیروزی اسلامی بزرگ را به رهبر انقلاب اسلامی، رهبران سیاسی و ملت ایران تبریک گفت و به روح امام خمینی درود فرستاد و گفت: امام خمینی رهبر، مرشد و راهنمای پروژه اسلامی معاصر است و رهبر معظم انقلاب با اخلاص و شجاعت این پروژه را رهبری کرده و از دستاورد بزرگ اسلامی حمایت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha