سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با تاکید بر این که افکار و اندیشه های نورانی حضرت امام خمینی (ره) همچنان در جهان پویا است، گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و علاقه مردم جهان به ایشان، دلیل محکمی بر پویایی اندیشه های امام راحل است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزارشد گفت:  امام خمینی (ره) بنیانگذار فکر انقلابی و تغییر به گونه ای که در راستای منافع امت اسلامی باشد و در خواهان وحدت اسلامی بود و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نیز در این راستا انجام گرفت.

وی با اشاره به این که باید بر اساس ابعاد اجتماعی، دینی و سیاسی شخصیت امام( ره) سبک زندگی ایشان به جامعه منتقل شود، خاطرنشان کرد: نسل جوان باید هرچه بیشتر با ابعاد شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا شود و از ایشان الگوبرداری کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با تاکید بر این که افکار و اندیشه های نورانی حضرت امام خمینی (ره) همچنان در جهان پویا است، تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و  علاقه مردم جهان به ایشان، دلیل محکمی بر پویایی اندیشه های امام راحل است.

حجت الاسلام نعمت الهی ادامه داد: گروه های تکفیری با اقدامات خود اسلام را دین خون و خشونت و تکفیر جلوه می دهند و حال آن که امام خمینی(ره) اسلام را یک دین متمدنانه که خواهان وحدت در جهان اسلام و دین رحمت است نشان داد.

وی به اعزام 1400 مبلغ به روستاها وشهرها در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ روحانی و مبلغ دینی برای ترویج مسائل دینی به مناطق مختلف استان عزیمت کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود:  تلاقی ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد با ماه مبارک رمضان یک فرصت مناسب برای تبیین اندیشه های امام راحل و بیان واقعه ۱۵ خرداد و ترویج احکام دینی است که با کمک روحانیت از این فضا بهترین استفاده را خواهیم برد.

حجت الاسلام نعمت الهی تصریح کرد: دو مراسم ویژه هم درمساجد  قزوین پیش بینی شده که امیدواریم با حضور خودجوش مردم در مراسم شاهد تجدید بیعت با شهدا و آرمانهای امام راحل باشیم

وی در پایان گفت: پس از رحلت امام خمینی (ره) شاهد ادامه نهضت و مسیر ایشان توسط حضرت  آیت الله خامنه ای هستیم،  به گونه ای که این حرکت به شکلی هوشمندانه و در انطباق کامل با اندیشه سیاسی امام (ره) مسیر خود را ادامه می دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha