جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیکاری جوانان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: اگر در دولت به عنوان اولویت نخست به مسأله ازدواج و بیکاری جوانان توجه نشود، جامعه با تهدیدات مختلفی روبرو خواهد شد و هجمه فرهنگی دشمن سرعت بیشتری می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام علی اکبر حاجی محمدی، صبح امروز در جمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه صالحیه قزوین به موضوع تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی سبک زندگی ایرانی- اسلامی را تحت تأثیر قرار داده است، لذا باید نقاط قوت و ضعف خود را به صورت دقیق تحلیل کرده و بر اساس آن راه نفوذ دشمن را ببندیم.

وی ادامه داد:  مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان مستلزم همکاری تمامی نهاد‌های فرهنگی و در یک جهت و یک راستا قرار گرفتن برنامه‌های تدوین شده است، در این صورت هم‌افزایی لازم پدید می‌آید.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  برای مقابله با تهاجم فرهنگی، باید فضای مجازی مدیریت شده و حتی از ظرفیت این فضا به عنوان یک فرصت استفاده کرد. همچنین تبیین الگوی مناسب سبک زندگی ایرانی- اسلامی از دیگر راهکارهای لازم در قبال تهاجم فرهنگی است.

حجت الاسلام حاجی محمدی با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام، تاکید کرد: اگر در دولت به عنوان اولویت نخست به مسأله ازدواج و بیکاری جوانان توجه نشود، جامعه با تهدیدات مختلفی روبرو خواهد شد و هجمه فرهنگی دشمن سرعت بیشتری می گیرد.

 استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مبلغان دینی باید با آگاهی بخشی و ترویج مبانی و احکام متعالی در ميان نوجوانان و جوانان، آنها را در مسير حق راهنمایی نمایند. 

وی در پایان گفت: دشمنان همواره برای تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی تلاش کرده و خواهند کرد، به طوری که گاهی از طریق نظامی، دامن زدن به اختلافات داخلی و یا از طریق تهاجم فرهنگی برنامه های خود را پیگیری می کنند، لذا باید متناسب با آنها اقدامات اساسی و پیشگیرانه را انجام داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha