جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاضم لو

حوزه/ حجت الاسلام کاظم لو با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: نهضت عظیم قرآنی در ماه مبارک رمضان در مدارس علمیه خواهران استان قزوین راه اندازی شده و در این طرح، تدبر و ختم قرآن کریم توسط بانوان طلبه انجام می شود.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو در مراسم جزء خوانی قرآن در مدرسه علمیه فاطمیه قزوین گفت :با توجه به رویکرد فرهنگی و تبلیغی و اهمیت انس با قرآن کریم، نهضت عظیم قرآنی در ماه مبارک رمضان در مدارس علمیه خواهران استان قزوین راه اندازی شده و در این طرح، تدبر و ختم قرآن کریم توسط بانوان طلبه انجام می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه آثار و برکات زیادی دارد، به ویژه برای بانوان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و تربیت کننده نیم دیگری از جامعه می باشند. 

وی ادامه داد:  قرآن نقش تربیتی مهمی در جامعه دارد و امیدواریم خواهران با مفاهیم تربیتی و انسان ساز قرآن کریم انس بگیرند تا بتوانند در تربیت نسل فردا گام های بزرگ تری بردارند و کانون خانواده خود را قرآنی کنند.

حجت الاسلام کاظم لو با بیان این که زنان و دختران نقش تربیتی مهمی در جامعه ایفا می کنند گفت: اگر بانوان با قرآن و اهل بیت(ع) انس بگیرند، نه تنها خود به سعادت می رسند، بلکه تاثیر فراوانی بر روی جامعه دینی آینده کشور دارند، چراکه مردان در دامن زنان تربیت می شوند.

گفتنی است، جلسات جزء خوانی قرآن همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 در مدارس علمیه خواهران قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام
  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha