پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم عشایری و روستایی به دلیل آن که کمتر با ارتباطات فاسد جهانی مواجه هستند، صداقت و فطرت اولیه و عواطف و ارزش های انسانی در آنها پررنگ تر است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز در دیدار مدیر و کارگزاران صندوق بیمه روستاییان و عشایر خراسان جنوبی با وی اظهار داشت: روستاییان و عشایر از بسیاری مزایای درآمدها و زندگی های روز محرومیت هایی دارند و به این دلیل خدمت به آنها و گره گشایی از آنها انسان را خردسند می کند.

وی عنوان کرد: مردم عشایری و روستایی به دلیل آن که کمتر با ارتباطات فاسد جهانی مواجه هستند، صداقت و فطرت اولیه و عواطف و ارزش های انسانی در آنها پررنگ تر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از آسیب ها از نظر فرهنگی روی جامعه بشری تاثیر گذاشته، گفت: مردم عشایر و مردم استان در این وضعیت جایگاه ویژه ای دارند که این را باید غنیمت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه در برخورد با آنها چون صداقتشان بالاست باید خیلی صادقانه برخورد کنید، متذکر شد: از طرق مختلف می شود انواع مسائل مختلف را به جامعه تبیین کرد اما بیش از همه برخوردها و دلسوزی ها و نمونه های عملی اثرگذار است تا آنها لمس کنند.

وی با بیان اینکه قبل از ما دیگران کارهای خود را نیمه کاره گذاشتند و ما نمی توانیم توقع داشته باشیم مردم حرف ما را به راحتی بپذیرند، یادآور شد: مردم روستایی و عشایر مردمی هستند که درآمد کمی دارند و سالشان را باید با مشکلات به هم وصل کنند که اگر اعتمادشان جذب نشود تحقیقات لفظی و توصیه ها و آمار و ارقام ها نمی توانند آنها را جمع کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: بنابراین بهترین عامل برای تبلیغ خود شما هستید و بیش از هر چیزی جنبه های عملی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه بیمه ذاتا چیز خوبی است، عنوان کرد: در برخی جاها در بیمه ها زیاد مشاهده می شود که وجهی را به راحتی می گیرند اما کمک رسانی ها خیلی مشکل است و وقتی چنین چیزی را ببینند اعتمادشان کم می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم عشایر و روستایی ما با شرایط موجود از کارافتادگی و پیری دارند و بیمه به عنوان داشتن پشتوانه چیز خوبی است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha