چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دوره مشاوره

حوزه/ دوره تکمیلی تربیت مشاور حوزه علمیه مازندران با موضوع «فرزند پروری» در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شیرگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، دوره تکمیلی تربیت مشاور حوزه علمیه مازندران، امروز با موضوع «فرزند پروری»، در مدرسه علمیه امام محمد باقر شیرگاه برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در آیین آغاز به کار این کارگاه آموزشی گفت: این دوره آموزشی به از امروز به مدت دو روز با حضور استاد آقاجانی اعزامی از مرکز مشاوره، معاون تهذیب حوزه های علمیه برگزار می شود.

وی با اشاره به این که دوره تکمیلی تربیت مشاور حوزه علمیه مازندران دارای سی سرفصل آموزشی است، خاطرنشان کرد: تاکنون 27 سرفصل این دوره آموزشی به میزبانی مدارس علمیه استان برگزار شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که تاکنون یک دوره کامل تربیت مشاور در حوزه علمیه استان برگزار شده، تصریح کرد: این دومین دوره است که مراحل پایانی خود را می گذراند.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مرکز با 40 مشاور مجرب و آموزش دیده، یکی از قوی ترین مراکز مشاوره حوزه های علمیه کشور محسوب می شود.

وی با بیان این که سه سرفصل دیگر تا پایان دوره دوم تربیت مشاور حوزه علمیه مازندران باقی مانده، بیان داشت: جلسه بعدی این کارگاه آموزشی 17 و 18 آبان ماه در یکی دیگر از مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با مهم ارزیابی کردن موضوع مشاوره در حوزه علمیه، آن را چراغی برای حرکت طلاب در مسیر صحیح طلبگی عنوان کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha