پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری سمنان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان دقیقاً مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی مانند رئیس‌جمهور آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، با اشاره به یوم‌الله 13 آبان، این روز را یادآور وقایع مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این روز به‌عنوان روزی به‌یادماندنی به ثبت رسیده که در آن ترفندهای شوم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ما برملا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت‌های مهم این روز ازجمله به تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره داشت و گفت: ازاین‌رو بزرگداشت این روز در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۱ نقطه شهری استان برگزار می‌شود، تأکید کرد: مردم متدین و خداجوی استان سمنان مانند سال‌های گذشته در این روز، یک‌بار دیگر حماسه‌ای جاویدان را خلق خواهند کرد.

حجت‌الاسلام قندهاری حضور پرشور مردمی در راهپیمایی انزجار از استکبار جهانی را ناامیدی دشمنان عنوان کرد و افزود: وحدت و همدلی ملت در بازخوردهای جهانی مثال‌زدنی است و شاهد این ماجرا نیز همین رویدادهایی مانند راهپیمایی ۱۳ آبان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سخنان ترامپ درباره آغاز دور جدید تحریم‌ها از ۱۳ آبان ماه علیه کشورمان، بیان کرد: تقارن این روز با راهپیمایی ۱۳ آبان دقیقاً مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی مانند رئیس‌جمهور آمریکا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اظهارات خصمانه ترامپ افزود: این‌گونه اظهارنظرها تازگی ندارد و ماهیت سیاستمداران آمریکا بارها و بارها برای همگان آشکارشده است.

وی افزود: اگر امروز ترامپ به‌صراحت موضع خصمانه‌ای در قبال ایران می‌گیرد در واقع از گسترش نفوذ و محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه عصبانی است و جمهوری اسلامی ایران را سدی محکم در مقابل سیاست‌های استکبار جویانه خود می‌بیند.

حجت‌الاسلام قندهاری درباره اولویت‌ها و محورهای راهپیمایی ۱۳ آبان ماه سال جاری، بیان کرد: برگزاری راهپیمایی، حضور پرشور، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، استکبارستیزی و ... در زمره محورهای اصلی برنامه‌های ۱۳ آبان هستند.

وی افزود: بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی نیز در کنار سایر اقشار مردم استان سمنان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه حضور پرشور خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از فراهم شدن مقدمات لازم برای حضور آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان در استان سمنان خبر داد و افزود: امسال شعار مرگ بر آمریکا کوبنده‌تر و محکم‌تر از سال‌های قبل سر داده خواهد شد و این مرگ بر آمریکا مصداق مرگ بر سیاست‌های استکباری و جنایتکارانه آمریکاست نه مرگ بر مردم این کشور.

وی تصریح کرد:  گروه‌های مختلف در این روز بزرگ  در راهپیمایی حضور پیداکرده و انزجار خود را از جنایت‌ها و شیطنت‌های مختلف دشمنان، استکبار و شیطان بزرگ آمریکا اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام قندهاری خواستار حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بزرگ شد و افزود: حضور گسترده مردم در این روز مشتی بزرگی بر دهان دشمنان اسلام است و امید است مردم مؤمن و خداجوی استان سمنان در این راهپیمایی لحظات زیبایی را از حضور خود به تصویر بکشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha