جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سپهر -  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام سپهر، به راه افتاد هیئات عزاداری در آمریکا را یکی از دستاوردهای برون‌مرزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: همدردی مردم نیجریه با ملت داغ‌دیده اهوازی در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور، به راه افتادن دسته‌های عزاداری در خیابان‌های لندن و آمریکا، تنها بخشی از دستاوردهای برون‌مرزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، امروز در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان خوزستان، با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم، حاکمیت و دستگاه‌هاست، گفت: روابط عمومی زبان گویای عملکرد حکومت و نظام اسلامی است که چنین عملکردی را بیان و به مردمی که صاحبان اصلی انقلاب هستند، می‌رساند.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در پویا و فعال کردن نهادها، اظهار داشت: همان‌طور که امام راحل بیان داشت «باید عملکرد نظام و دستاوردهایش را به صاحبان اصلی منعکس کرد» و خوشبختانه انقلابی که روزی یک نهال کوچک بود امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.

حجت الاسلام سپهر، با بیان اینکه فعالیت‌ها برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید از روی اعتقاد و نه برای شرایط کاری و اداری انجام شود، گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل سال به مردم معرفی شود و به حداقل دستاوردهای انقلابی که حاصل جان‌فشانی مردم و شهدا است، عمل کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به دستاوردهای برون‌مرزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: همدردی مردم نیجریه با ملت داغ‌دیده اهوازی در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور، به راه افتادن دسته‌های عزاداری در خیابان‌های لندن و آمریکا، تنها بخشی از دستاوردهای برون‌مرزی انقلاب اسلامی است که إن‌شاءالله سال‌به‌سال افزایش خواهد یافت.

وی در پایان بارزترین دستاورد عظیم انقلاب اسلامی را حماسه میلیونی اربعین حسینی دانست و اظهار داشت: امروز اربعین حسینی را می‌توان یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برشمرد که استمرار انقلاب ملت ایران در سال ۵۹ است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha