جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتصابات جدید در مرکز خدمات حوزه

حوزه/ مراسم معرفی سرپرستان جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان‌های اردبیل، اصفهان و کرمان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم حجج‌اسلام علی کوثری، علی بنی علی و علیرضا عسگری به‌ عنوان سرپرستان مراکز خدمات استان‌های اردبیل، کرمان و اصفهان معرفی از حجج اسلام و المسلمین صفری، دهقانی و پاک نژاد مدیران سابق این استان‌ها قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این مراسم از سال‌ها زحمات مدیران سابق استان‌های اصفهان، کرمان و اردبیل در خدمت به طلاب و روحانیان قدردانی کرد.

وی نوشتن تجربیات و انتقال آن به دیگران را مهم دانست و گفت: شما سال‌های بسیاری در خدمت سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) بوده‌اید و تجربیات بسیاری کسب کرده‌اید و نیاز است این تجربیات به مدیران بعدی منتقل شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: دلگرمی ما این است که شما خیرخواهی خود را ادامه خواهید داد و به مدیران و کارکنان مرکز خدمات برای خدمت مناسب به طلاب کمک می‌کنید.

وی همچنین به سرپرستان جدید این سه استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: با توکل به پروردگار، صرف وقت و استفاده از تجربیات مدیران قبلی در خدمت به طلاب و روحانیان موفق باشند.

گفتنی است: در راستای اجرای قانون منع به کار گیری نیروهای بازنشسته، مدیران مراکز خدمات استان‌های اردبیل، اصفهان و کرمان که مشمول این قانون می‌شدند استعفا کردند و در این مراسم جانشینان آنان معرفی شدند. در هفته گذشته نیز حجت الاسلام اکبری معاون سابق مسکن مرکز خدمات از این معاونت استعفا کرد و حجت الاسلام رفیعی به‌عنوان جانشین وی معرفی شد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha