پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت ‌الاسلام روح‌اله حریزاوی- معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ حجت ‌الاسلام روح‌الله حریزاوی به‌ عنوان معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت ‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، طی حکمی حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی را به عنوان معاون آموزش و پژوهش این سازمان منصوب کرد.

ارتقای معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی به قرارگاه و آمادگاه نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه، راهبری تولید و تبیین محتوای تبلیغی فاخر در مدار اسلام ناب و توانمندسازی جریان جوان مؤمن انقلابی جهت ترویج مکتب انسان‌ساز و تمدن‌پرداز امام خمینی(ره) از محورهای مؤکد این حکم است.

 ۱۰ سال تدریس در سطوح عالی حوزه علمیه قم و تهران، شرکت در درس خارج فقه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و ۱۵ سال سابقه حضور در درس خارج حضرات آیات بهجت، سبحانی، مومن، جوادی‌آملی، موسوی‌ جزایری، و ... از سوابق حوزوی حجت الاسلام حریزاوی به شمار می‌رود.

 وی پیش از این مدیریت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و اداره کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌ه‌ها را به عهده داشت

برپایه این گزارش، مراسم معارفه معاون جدید آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور، یکم آبان، ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های این سازمان در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha