جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار رئیس پلیس نجف اشرف بر حفظ امنیت و سلامت زائران اربعین حسینی تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حضرت  آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار رئیس پلیس نجف اشرف بر حفظ امنیت و سلامت زائران اربعین حسینی تاکید کردند.

ایشان خطاب به نیرو های امنیتی گفتند: کار شما مهم و حساس است، لذا باید اطلاعات کامل در مبارزه با دشمن محور و اساس قرار گیرد.

معظم له با اشاره به پیروزی های بزرگی که در نبرد با داعش محقق شد، افزودند: خطر داعش با وجود منافقین که در صدد ایجاد فتنه در جامعه هستند، هنوز به پایان نرسیده و اینان تلاش می کنند که گاه گاهی به انسان های بی گناه را مورد هدف قرار داده و امنیت و استقرار کشور را بر­­هم بزنند.

حضرت آیت الله نجفی تصریح کردند: نجف اشرف مقصد تمامی ملت های مؤمن جهان است؛ چراکه این شهر با وجود حضرت امیر المؤمنین(ع) تقدس یافته و پلیس مسئولیت بزرگی در حفظ امنیت و سلامت آن دارد.

خدمت به امام حسین(ع) و زائران آن جایگاه بزرگی در قیامت دارد

حضرت آیت الله بشیر نجفی در دیدار هیئتی از وزارت کشور که مسئولیت کمک رسانی به افراد بی خانمان دارند، این کار آنان را مورد رضایت خداوند و امام حسین(ع) دانستند و گفتند: خدمت به امام(ع) و زائران جایگاه ویژه ای در روز قیامت دارد که مؤمنین به آن غبطه می خورند.

معظم له تصریح کردند: مشارکت شما در کنار خادمان امام حسین(ع) تصویر خوبی از نقش پلیس ترسیم می کند و چهره بد و خشنی که رژیم صدام از پلیس و رفتار جنایتکارانه آن در سرکوب شعائر حسینی به جا گذاشته بود، از بین می برد.

هدف اول و آخر ما خدمت به زائران امام حسین(ع) است

در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین علی نجفی رئیس دفتر معظم له در دیدار این هیئت بر تلاش و کوشش برای استقبال و خدمت به زائران در راه های منتهی به کربلا تاکید کرد.

وی افزود: هدف اول و آخر ما خدمت به زائران امام حسین(ع) و حفظ سلامت آنان و جمع آوری افراد بی خانمان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha