شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: امروز دشمنان با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های دینی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، امروز در همایشی که با موضوع «تأثیر فضای مجازی به سلامت روان نوجوانان و جوانان» در سالن حجاب برگزار شد، اظهار کرد: همه باید نسبت به تهدیدهای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و در عین حال تلاش کنند این تهدیدها را به فرصتی برای ارتقای ابعاد معنوی فردی و اجتماعی تبدیل کنند.

وی افزود: امروز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال کمرنگ کردن ارزش‌های دینی، غیرت و حساسیت مسلمان‌ها در عرصه دین هستند، ازاین‌رو همه باید در برابر این فضا که دیگر مجازی نبوده و واقعی شده است، هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: دشمن در این فضا دین جوانان را هدف قرار داده و تلاش اصلی بدخواهان اسلام و انقلاب در این فضا برای به حاشیه راندن دین است.

وی اظهار داشت: جبهه استکبار و استعمار در زمان امروز به‌طور نامحسوس از طریق فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای کار می‌کند تا مردم را از دین و انقلاب دور کرده و به سمت خود بکشد.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی درزمینهٔ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، افزود: برای مقابله با دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران باید هیئت‌های حسینی، پایگاه‌های مقاومت و مراکز فرهنگی از نیروهای مستعد، مبتکر، خلاق، مؤمن، متخصص و متعهد بهره‌مند شوند تا به‌صورت اعتقادی در مقابله با جنگ نرم دشمنان نقش‌آفرینی کنند.

به گفته وی امروز هجمه تبلیغاتی دشمن درصدد تغییر باورها و نگرش‌های جوانان بوده تا آنان را به‌سوی ناامیدی و پوچی سوق دهند.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی وظیفه همه ما حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز در برابر هجمه رسانه‌ای و مجازی بزرگی قرار داریم که دشمنان طراحی کرده‌اند، به همین دلیل همه باید در برابر این هجمه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    همین گرانیها خودش همه کاری می کندنیاز به تلاش دشمن نیست