شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
السيد عدنان جلوخان الموسوي

حوزه/ نماینده آستان مقدس حضرت عباس(ع) حجت الاسلام عدنان جلوخان موسوی گفت: هم‌اکنون سموم و عقاید غیراسلامی از طریق شبکه‌های اجتماعی به آرامی وارد خانه‌های ما می‌شود، پس باید با در مسیر اهل‌بیت(ع) حرکت و هویت اسلامی را حفظ کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، روابط عمومی آستان مقدس عباسی، مراسمی را در تجلیل از دانشجویان ممتاز منطقه الزبیدیه در استان واسط برگزار کرد.

حجت الاسلام عدنان جلوخان موسوی نماینده آستان مقدس حضرت عباس(ع) در این مراسم گفت: پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در بسیاری از امور مظهر صبر بوده است و ما باید از آن عبرت بگیریم، زیرا ما با طوفان های شدید و افکار انحرافی روبرو هستیم، همانطور که برخی با طرق مختلف به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن جوانان هستند، جوانانی که سنگ بنای اساسی برای ساختن وطن هستند.

وی افزود: شبکه‌های اجتماعی در گذشته در این سطح از انحراف که اکنون می‌بینیم نبودند، لذا در وزارت فرهنگ، بخشی ایجاد شد که مأموریت آن نظارت و پیگیر اموری است که در معرض مشاهده عموم مردم قرار دارد.

موسوی تصریح کرد: هم اکنون سموم و عقاید غیراسلامی از طریق شبکه‌های اجتماعی به آرامی وارد خانه‌های ما می‌شود، پس باید با در مسیر اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم هویت اسلامی را حفظ کنیم و به داشتن آن و به خدمت کردن به آن افتخار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha